Det är konstigt inte hinna skriva på sin semester. Troligtvis handlar det om att jag ägnar tiden åt en massa annat roligt.  Vad det gäller affischen och dess budskap om fördelningen av dygnets timmar finns säkert olika åsikter men fika i sex timmar kan väl inte vara någon bra idé. Åtminstone inte för mig. För övrigt är det nog rätt okey.
 
 
 
 
 Nu hoppas jag snart ta mig i kragen och  berätta lite om alla roligheter. Under tiden kan ni ju fundera på i vilken stad jag plåtade den här affischen. Där finns en domkyrka, en kanal och en lada det nog varit en lite annorlunda maskerad i en gång. Det var ledtråden.
 
 
 
Var tyst när du är
arg.
Lova inget när du är
glad.
Fatta inga beslut när du
är ledsen. 
 
 
Var rädd om dig!
 
 
Maria
#1 - - anna-lena:

Ha en fin ledighet!

#2 - - Gunnel :

Tre mycket bra råd. Kram

#3 - - Mia:

Skönt att du har roligt i alla fall... Väntar på att få höra mer från dig.

#4 - - Yvonne:

Bra ord på vägen!
Kram