Så blir det ett litet uppehåll här på bloggen tills vidare. Även om jag nu inte kommer producera så mycket här hoppas jag ändå kunna titta in till er lite nu och då.
 
 
 
 
 
Ha det gott och njut av våren som jag hoppas nu kommer utan fler bakslag.
 
 
Maria
#1 - - Bosse Lidén:

Ha det så skönt på blogglovet.
Kram Bosse

Svar: Det hoppas jag också. Tack för omtanken. Kramen på dig.
Maria Bromander

#2 - - Anonym:

Ha en fin paus, fast jag kommer att sakna dina kloka inlägg!
Kramisar

Svar: Tack snälla o många kramar till dig också.
Maria Bromander

#3 - - Mia:

Vet inte varför du tar blogglov! Kommer också sakna dina fina inlägg.

Ha det gott, vad du än ska hitta på ;-)

Svar: Kanske skulle ta en geocaching promenad med dig. Kom på igår att jag nog glömt det mesta. Är sjukskriven till sista maj som det ser ut i dagsläget. Allt gott till dig! Maria
Maria Bromander

#4 - - Mia:

Tråkigt med din sjukskrivning! Jag träffar dig gärna om du vill ha sällskap. Gärna en skogspromenad, alltid uppfriskande och vi hade väldigt trevligt sist.

Vi hörs!


Svar: :)
Maria Bromander

#5 - - wiolettan:

Hoppas att det är väl med dig. Bloggpaus? Det ordet ger mig undran och oro. Men, jag hoppas att det bara är en paus ifrån bloggandet.
Kommer att sakna att titta in och läsa dina rader, så jag säger välkommen snart tillbaka.
Varm kram!

Svar: Tack. Alltid skönt veta man är välkommen tillbaka. Allt gott!
Maria Bromander

#6 - - Pernilla:

Hoppas verkligen att du kommer tillbaka? Tillsvidare är du så välkommen att titta in till med då och då.
/P

Svar: :) Ha det riktigt gottt!
Maria Bromander

#7 - - Lotta:

Ta gärna ett lov, men det får inte vara förlänge 😃!

Kramar

Svar: :) Kram!
Maria Bromander