Nu undrar jag om termometern alldeles fått fnatt men det är en klar verklighet. Den visar minus femton grader och klart är det. Morgonsolen skiner nämligen från en klarblå himmel och lovar en vacker dag. Som gjord för en skidtur om man har lust. Där kom ett stänk av nostalgi, för även om jag aldrig varit bra på dessa övningar i skidspåret har jag njutit av det. Nu får jag och mina små ben helt enkelt stå över. Finns väl annat att hitta på. 
 
Här lite små spår som visar på att vi har väldigt fint besök då och då.
 
 
Rådjurspår alldeles nedanför trappan och även på resten av trädgården. Letar de små liven redan efter min persilja må tro. Den har jag gömt i växthuset så det blir väl skådebröd om de inte gör inbrott vill säga. Men grannen är en vänlig människa som med glädje åker till Granngården och köper lite foder till dem. Tänk att det finns så snälla människor på vår jord.
 
Imorgon hoppas jag få gå på stick & virk café. Har inga färdiga alster att visa er men skickar med en länk till AnnaErika handmade och en liten söt väska jag hittade där. Kanske den blir nästa projekt. http://aehandmade.com/virka-hello-kitty-vaska/
 
Nu vågar jag mig nog ut i kylan för att hämta tidningen. Brrr... Snart är det vår!
 
 
 
 
/
#1 - - Anonym:

Tack snälla för berömmet. Det värmer! Länka på du, bara kul när nån gillar det jag gjort.

//Anna-Erika

Svar: Tack! Trevlig helg!
Maria Bromander

#2 - - Mia:

Men gulligaste grinden! Den för tankarna till "Bamse och hans vänner"! FIN!!

Svar: Ja, visst är den mysig. Själv har jag en portal men ingen grind. Trevlig helg!
Maria Bromander