Glad Påsk!

Publicerat i:
 
Om ni undrar vad jag håller på med som inte ens har vett att önska er Glad Påsk så är jag helt inrotad i alla möjliga konstiga processer. Kommunikationsprocesser, grupprocesser, kulturer o etniska grupper, konflikthantering, försvarsmekanismer ...
 
Här ser ni makens händer som så varligt fixar till kullagret på min moped jag fick i 50-års present. Då var den i tusen delar idag är den en riktig pärla och vem vet till sommaren kanske jag tar mig en tur.
 
 
 
Snart kommer jag ut ur min pluggarlya. Oavsett om jag är klar imorgon eller inte så ska kameran med ut på en liten vårpromenad. Livet är mer än en examinationsuppgift. Kram på er så ska vi se om inte jag ska bli klar med det här arbetet snart.
 
På tal om kommunikation: "Vänlighet är ett språk som den stumme kan tala och den döve hör."