Tillbakablick.

Publicerat i: Vardagen
 
Fer en vecka sedan parkerade vi efter många om och men vid en liten badsjö strax utanför Sala. Den vägen vi åkte dit var ungefär två mil från en större korsning. Av dessa mil var väl minst hälften små smala grusvägar där åtminstone jag inte ville möta något annat fordon. Om vi nu i den där korsningen tagit vänster hade vägen blivit betydligt kortare men däremot hade den varken varit lika vacker eller spännande och jag får väl tacka min envisa gubbe för upplevelsen. Han skulle nämligen övernatta sista natten på vår rundtur vid en sjö om vi så skulle åka ...? "Några mil till eller ifrån kan inte spela så stor roll." Saken är den att vi faktiskt övernattade vid någon form av vatten alla nätter utom en och det är perfekt.  
 
 
 
 
 
 
 
Go´natt och Trevlig helg!
 
 
Maria
 
 
 
#1 - - Anonym:

Underbar solnedgång!Väl värt omvägen, eller hur?
Ha det fint! Kram

Svar: Verkligen! Vi fick ju också se en levande landsbygd med kor, hästar, hönor ... Så vackert! Allt gott!
Maria Bromander

#2 - - Bosse Lidén:

Här ser jag ett tydligt bildbevis på att det lönar sig att vara envis. Vilka minnen ni måste ha fått med er från den långa resan. Jag hade också sökt mig till vatten om möjligheten fanns. Helgkram Bosse
Ps. Trist nog har föreläsningen med Tomas Sjödin blivit inställd på grund av sjukdom.

Svar: Så sant med envishet kommer man långt och får uppleva mycket tydligen men det är nog bra om det samtidigt finns sunt förnuft. Men det hade vi nog tror jag. :) Du har maximal otur när det gäller föreläsningar och konserer. Suck! Men vi får tro att han snart kommer tillbaka. Allt gott till dig! Kram!
Maria Bromander

#3 - - Pernilla:

Så vackert!
Tarnästan andan ur en.
/P

Svar: Sverige är fantastiskt. Så vackert!
Maria Bromander