Fina rastplatser och övernattningsplatser kan man hitta utmed de stora vägarna men vågar man sig in och snirkla på skogsvägarna står man rättsom det är i en sådan här underbar glänta utmed Luleälv.
 
 
 
 
Så skön att man bara vill stanna tiden. Dessutom hittar jag en sten i strandkanten som passar ändan perfekt.
 
 
 
 
Allt blir lugnt, så lugnt och vi blir under tiden mätta i magen. Maken har gjort goda mackor medan jag filosoferat på min sten vid vattnet.
 
 
 
 
Här blev det fel men ni får vrida på era plattor, telefoner och vad ni nu tittar på. Finns inte el ladda om den här bilden liksom.
 
 
 
 
Dags att krypa in i huset på hjul för att "ta natta" som de säger i en saga, jag minns inte vilken nu. Kan man sova på en vackrare plats? "God natt alla älgar och andra djur. Jag vet att ni finns där även om ni inte syns."
 
 
 
 
Hoppas ni har mer energi än den här datorn. Annars behöver ni vila och ladda om. Gör det!
Ha det bra alla!
 
 
Maria
#1 - - Malin:

Grattis till en sjukt fin rastplats! Jag vill också ha en husbil när jag blir "stor" :) Verkar vara bästa sättet att semestra!

Svar: Det är bra om man vill åka runt åtminstone Vi lånade en i år för att känna på så får vi se om det blir en egen någon gång i framtiden. Ha de gott!
Maria Bromander

#2 - - Yvonne:

Vilka vackra vyer igen! Underbara!
Sov gott! Kram